Rekrutacja na rok szkolny 2016/2017 prowadzona będzie w formie elektronicznej. Każdy uczeń kończący gimnazjum może zadeklarować chęć kontynuowania nauki w dowolnej liczbie oddziałów w każdej z trzech wybranych przez siebie szkół.
I ETAP –zakładanie konta w systemie
od 06 maja - 21 czerwca 2016
UWAGA !!! Kandydaci wybierający oddziały sportowe i/lub dwujęzyczne muszą złożyć wniosek do 20 maja 2016. Po tym terminie nie będzie możliwe wybranie takich oddziałów na listę preferencji.
Kandydat do szkoły ponadgimnazjalnej zakłada konto internetowe w systemie elektronicznej rekrutacji. Rejestracji w systemie można dokonać na stronie www.slaskie.edu.com.pl
W systemie elektronicznej rekrutacji kandydat posługuje się numerem PESEL, na który można założyć tylko jedno konto.
Proces zakładania konta składa się z następujących etapów
1. Informacje - wybranie z listy miejscowości i nazwy gimnazjum macierzystego
2. Dane osobowe - uzupełnienie swoich danych osobowych
· Podanie adresu email jest niezbędne, gdyż pozwala na przywrócenie konta w sytuacji zapomnienia/zagubienia hasła
3. Dane rodziców - uzupełnienie danych rodziców/opiekunów prawnych
4. Preferencje - wybór szkół i oddziałów i ułożenie ich w kolejności od najbardziej pożądanego do najmniej
5. Drukowanie wniosku - wygenerowanie loginu i hasła, zapisanie go oraz zapamiętanie szkoły pierwszego wyboru.
Wniosek może zostać wydrukowany w ostatnim kroku (tuż po założeniu konta), możliwe jest też zakończenie pracy w systemie i wydrukowanie wniosku dopiero po upewnieniu co do poprawności dokonanych wyborów szkół
UWAGA! Należy pamiętać, że do zamknięcia rejestracji można zmieniać wybrane szkoły i klasy.
Za pośrednictwem swojego konta internetowego w systemie rekrutacji kandydat drukuje wniosek:
|
II ETAP-wprowadzanie danych o ocenach
do 28 czerwca 2016r.
Kandydat wprowadza przez Internet do systemu rekrutacji oceny, wyniki egzaminu i wpisane na świadectwie osiągnięcia (konkursy)
od 24 czerwca - 28 czerwca 2016r
Do szkoły pierwszego wyboru kandydat dostarcza dokumenty:
IV ETAP –zapoznanie się z wynikami naboru
15 lipca 2016r.
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Kandydat może przez Internet zapoznać się z wynikami naboru lub odczytać status zakwalifikowania w szkole, w której złożył dokumenty.
od 15 lipca do 21 lipca 2016r.
Rodzic Kandydata potwierdza wolę podjęcia nauki w szkole przez dostarczenie do niej oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego (o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku), a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia praktycznej nauki zawodu
UWAGA! Brak oryginału tych dokumentów oznacza skreślenie z listy zakwalifikowanych do danej szkoły.
22 lipca 2016r. nastąpi ogłoszenie listy uczniów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły i podanie informacji o wolnych miejscach.
Nabór elektroniczny - informacje dla gimnazjalisty
Rekrutacja na rok szkolny 2016/2017 prowadzona będzie w formie elektronicznej. Każdy uczeń kończący gimnazjum może zadeklarować chęć kontynuowania nauki w dowolnej ilości oddziałów w każdej z trzech wybranych przez siebie szkół.
I ETAP –zakładanie konta w systemie
od 06 maja -21 czerwca 2016
UWAGA !!! Kandydaci wybierający oddziały sportowe i/lub dwujęzyczne muszą złożyć wniosek do 20 maja 2016. Po tym terminie nie będzie możliwe wybranie takich oddziałów na listę preferencji.
Kandydat do szkoły ponadgimnazjalnej zakłada konto internetowe w systemie elektronicznej rekrutacji. Rejestracji w systemie można dokonać na stronie www.slaskie.edu.com.pl
W systemie elektronicznej rekrutacji kandydat posługuje się numerem PESEL, na który można założyć tylko jedno konto.
Proces zakładania konta składa się z następujących etapów
1. Informacje-wybranie z listy miejscowości i nazwy gimnazjum macierzystego
2. Dane osobowe- uzupełnienie swoich danych osobowych
· Podanie adresu email jest niezbędne, gdyż pozwala na przywrócenie konta w sytuacji zapomnienia/zagubienia hasła
3. Dane rodziców-uzupełnienie danych rodziców/opiekunów prawnych
4. Preferencje-wybór szkół i oddziałów i ułożenie ich w kolejności od najbardziej pożądanego do najmniej
5. Drukowanie wniosku -wygenerowanie loginu i hasła, zapisanie go oraz zapamiętanie szkoły I wyboru.
Wniosek może zostać wydrukowany w ostatnim kroku (tuż po założeniu konta), możliwe jest też zakończenie pracy w systemie i wydrukowanie wniosku dopiero po upewnieniu co do poprawności dokonanych wyborów szkół
UWAGA! Należy pamiętać, że do zamknięcia rejestracji można zmieniać wybrane szkoły i klasy.
Za pośrednictwem swojego konta internetowego w systemie rekrutacji kandydat drukuje wniosek:
· na wydrukowanym wniosku nie wolno nanosić już żadnych zmian.
· wniosek musi być podpisany przez kandydata oraz przez jego rodzica lub prawnego opiekuna.
· wniosek należy zanieść tylko do szkoły pierwszego wyboru - pierwszej z listy preferencji, zostanie on zweryfikowany, pod względem zgodności z danymi w systemie-po kilku dniach na koncie kandydata znajdzie się taka informacja
· w przypadku zaznaczenia spełniania kryterium zdrowotnego, ograniczającego możliwość wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia, należy dostarczyć opinię, wydaną przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną
· w przypadku zaznaczenia któregoś z wymienionych kryteriów konieczne jest dostarczenie wraz z wnioskiem odpowiedniego dokumentu potwierdzającego spełnianie tego kryterium:
o wielodzietność rodziny kandydata;
o niepełnosprawność kandydata;
o niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;
o niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;
o niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;
o samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;
o objęcie kandydata pieczą zastępczą;
II ETAP-wprowadzanie danych o ocenach
do 30 czerwca 2016r.
Kandydat wprowadza przez Internet do systemu rekrutacji oceny, wyniki egzaminu i wpisane na świadectwie osiągnięcia ( konkursy)
od 24 czerwca - 28 czerwca 2016r
Do szkoły pierwszego wyboru kandydat dostarcza dokumenty:
IV ETAP –zapoznanie się z wynikami naboru
15 lipca 2016r.
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. Kandydat może przez Internet zapoznać się z wynikami naboru lub odczytać status zakwalifikowania w szkole, w której złożył dokumenty.
od 15 lipca do 21 lipca 2016r.
Rodzic Kandydata potwierdza wolę podjęcia nauki w szkole przez dostarczenie do niej oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego (o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku), a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia praktycznej nauki zawodu
UWAGA! Brak oryginału tych dokumentów oznacza skreślenie z listy zakwalifikowanych do danej szkoły.
22 lipca 2016r. nastąpi ogłoszenie listy uczniów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły i podanie informacji o wolnych miejscach.
Copyright © 2009-2017 by zs1pszczyna.pl - Wszystkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja - Rafał Ples
Modyfikacja projektu - Wojciech Pszonak